Eneseanalüüs Paula Palmet 2019 detsember

Paula Palmet 11.12.2019

Eneseanalüüs Detsember 2019


Sellel õppeaastal on meil olnud küll vähem tunde, kui eelmisel aastal samal ajal, kuid siiski on need jätkuvalt huvitavad. Kõige paremini jäi sellest meelde kirurgiapäev, kus saime päriselt vaadata meditsiinitöötajate tööd, mitte piltidelt ega teoorias. Ma olin kindel, et ma ei suuda seda vaadata ning kartsin, et mul võib lausa halb hakata, kuid minu üllatuseks seda ei juhtunud ning suurt huvi tundes läksin isegi võimalikult ligidale. Kuna eelmisel aastal Biomeedikumis palsameeritud laibalt naha eemaldamisel oleks ma äärepealt kokku kukkunud, näen, et olen aja möödudes tänu nendele tundidele taoliste vaatepiltidega harjunud.
Arstiteaduste aluste tunnid on meile, kui meditsiiniklassile väga tähtsad, sest just need aitavad meil endas selgusele jõuda, kas meditsiin on see ala, millega me tulevikus tegeleda tahame. Kui juhtumisi ei tegelegi mõned meie klassikaaslasest tulevikus sellel alal, laiendab see kindlasti väga tugevalt meie silmaringi.

Kommentaarid