Eneseanalüüs Veronika 2019 detsember

12.12.2019
Eneseanalüüs, Veronika Schmidt


Mulle on alati huvi pakkunud erakorraline meditsiin ja kiirabiga seotud teemad ning 29. oktoobril erakorralise meditsiini teemaline loeng, kinnitas mulle, et huvi selle vastu pole vähenenud.
Kõige lemmikumaks osutus aga kirurgiateemaline õppepäev 3. detsembril, kus saime ise proovida haava õmblemist nahast padjal ning vaadata pealt operatsioone. Mina vaatasin kolme erinevat operatsiooni: puusaproteesi (endoproteesi) eemaldamine ehk revisioon, endoskoopiline eesnäärme kasvaja eemaldamine ja kaenlaaluste lümfisõlmede kasvaja eemaldamine. Viimast vaatasin kõige algusest ja lõpuni, patsiendi ettevalmistusest kuni lõike/haava õmblemiseni. See oli väga huviäratav!
Kahjuks ei oska ma ikka veel välja tuua kindlat ala, mis meeldib mulle kõige rohkem. Igal uuel õppepäeval saame teada uuest erialast ning iga ala tundub omamoodi huvitav. Samas saan ma välja tuua 3-4 eriala, mis meeldivad mulle kõige rohkem: kirurgia, erakorraline meditsii ja patoloogia (sh töö laipadega).

Kommentaarid