Eneseanalüüs Evelin Kimmel 2019 detsember

Viimased loengud on andnud mulle paraja ülevaate, mille poole ma võiksin edasi pürgida ja mis suunas ma võiksin liikuda. Üsna tihti olen mõelnud, mida kõike hoitakse ühes erakorralise meditsiiniabi andmise sõidukis ehk kiirabiautos. See huvitav ja silmaringi laiendav õppepäev andis mulle paraja ja piisava ülevaate. Ma arvan, et tulevikus valin rahulikuma eriala, mis sobituks mu rahuliku elutempoga.
Viimane kui ka meeldejäävaim õppepäev oli kirurgiateemaline. See andis kogemusi praktikas, nimelt kuidas õmmelda inimese lahtist haava nahkkatte peal, kasutades kirurgilist nõela ja niiti. Olemas on enda isiklik kogemus, et õmblemine pole sugugi lihtne ja vajab järjepidevat harjutamist.  Samuti enda visuaalne kogemus operatsiooni pealt näha, andis tugeva "pisiku" meditsiiniteaduse valdkonnas. Kogu operatsioon oli niivõrd huvitav, sest igapäevaselt ei võimalik näha sapipõie eemaldamist inimese kehast. Seetõttu, kui mul oleks võimalus käia operatsioone pealt vaatamas, siis ma ka teeks seda korduvalt. :)

Kommentaarid