Paula Palmet eneseanalüüs 2020 mai

Paula Palmet 12.05.2020

Eneseanalüüs mai 2020

Õppepäevadel osalemine on jätkuvalt minu jaoks üheks väga huvitavaks kogemuseks, mida ma alati ootan. Just nendes tundides saame tutvuda kõikvõimalike arstiteaduse erialadega, millest paljude kohta ei oleks me ilmselt vastasel juhul midagi teadnud. Minu jaoks oli kõige üllatavam saada teada, kui spetsiifiliselt võib arst enda erialale spetsialiseeruda, näiteks stomatoloogias räägiti meile hambajuurearstist, mis tähendab, et see arst tegelebki vaid hambajuure ravimisega. Seega on arstiteaduse suundi tohutult palju ning see teeb minu elu raskemaks, kui ma üritan mõelda, mis erialale ma arstiteaduses spetsialiseeruks. See aga ei tähenda muidugi, et ei peaks kõiki neid suundi tutvustama, vaid tulevikus on otsuse langetamine kindlasti selle võrra lihtsam.
Ma ei ole siiski veel kindel, kas arstiteaduse valdkond oleks minu jaoks parim karjäärivalik, ning kindlasti ei oskaks ma veel valida, mis eriala arstiks sooviksin saada, kuid olen ma mõistnud, et tunnen suuremat huvi pigem arstiteaduse suundade vastu, kus on töö "silmaga nähtav ja kätega tehtav", nagu kirurgia või stomatoloogia. See on hea märk, et minus hakkab juba vaikselt kujunema välja teadmine, millisesse arstiteaduse erialasse tasuks mul spetsialiseeruda, juhul kui lõppude lõpuks jäängi kindlaks oma soovile tegeleda edasi meditsiiniga.


Kommentaarid